§ 5 Zwrot kursów elektronicznych i nie tylko

1. W przypadku płatności kartą, jeśli klient zamówi “test” produktu, który trwa kilka dni (3-7 dni) i w międzyczasie nie zrezygnuję z zamówienia (o czym jest poinformowany w mailu wraz z zamówionym produktem), będzie to oznaczać, że klient zdecydował się na zakup produktu w pełnej wersji. Wtedy też nastąpi pobranie reszty pięniędzy za produkt z karty klienta, którą podał podczas zamawiania “testu” produktu.

2. Kiedy klient zdecydował się na okres testowy (płatność kartą) i nie zrezygnował z subskrybcji w wyznaczonym terminie (3-7 dni), oznacza to że zdecydował się na nabycie całego kursu. Po dostarczeniu kursu klientowi, nabywca nie może ubiegać się o zwrot środków, ponieważ nie przerwał subskrybcji w wyznaczonym na to czasie, a to oznacza że z pełną świadomością chciał otrzymać cały kurs.

3. Produkty dodatkowe nie podlegają możliwości zwrotu.

4. Każdy nasz produkt (kursy, ebooki, szkolenia itd.) ma swój własny indywidualny warunek zwrotu, który jest opisany na stronie sprzedażowej danego produktu. I na tą gwarancję będziemy patrzeć podczas uwzględniania zwrotu za dany produkt. Prosimy czytać ze zrozumieniem.

5. Konsultacje telefoniczne/Skype/WhatsApp są bezzwrotne.

6. Kiedy klient obejrzał przynajmniej 49% danego kursu w formie mp3 lub mp4 (wideo) wtedy też mamy prawo takiego zwrotu nie uwzględnić, ponieważ konsument miał wystarczającą ilość czasu na podjęcie decyzji czy kurs spełnia jego oczekiwania i czy chcę dokonać zwrotu.

7. W przypadku wykorzystania konsultacji na rzecz dowolnego kursu w którym taka konsultacja jest zawarta, produkt ten nie podlega możliwości zwrotu i sprzedający ma prawo go też nie udzielić.

8. Jeśli klient nie ubiegł się o zwrot przed otrzymaniem reszty kursu (51%), które następuje po 7 dniach (które jest czasem na zapoznanie się z kursem) od otrzymania pierwszych 49% kursu, mamy prawo takiego zwrotu nie uwzględnić, ponieważ konsument miał wystarczającą ilość czasu na podjęcie decyzji czy kurs spełnia jego oczekiwania i czy chcę dokonać zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, wystarczy do nas napisać na kontakt@tomgac.pl

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:

  • Karty podarunkowe

Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Zwroty środków (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.

Późne lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu środków często występuje pewien czas przetwarzania.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@tomgac.pl

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent podczas zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent w wysokości wartości Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu otrzymał zamówienie, które zostało ci przekazane w późniejszym terminie, wyślemy zwrot do dawcy prezentu, a on dowie się o twoim zwrocie.