Menu Zamknij

Polityka zwrotów

§ 5 Zwrot kursów elektronicznych i nie tylko

1. W przypadku płatności kartą, jeśli klient zamówi “test” produktu, który trwa kilka dni (3-7 dni) i w międzyczasie nie zrezygnuję z zamówienia (o czym jest poinformowany w mailu wraz z zamówionym produktem), będzie to oznaczać, że klient zdecydował się na zakup produktu w pełnej wersji. Wtedy też nastąpi pobranie reszty pięniędzy za produkt z karty klienta, którą podał podczas zamawiania “testu” produktu.

2. Kiedy klient zdecydował się na okres testowy (płatność kartą) i nie zrezygnował z subskrybcji w wyznaczonym terminie (3-7 dni), oznacza to że zdecydował się na nabycie całego kursu. Po dostarczeniu kursu klientowi, nabywca nie może ubiegać się o zwrot środków, ponieważ nie przerwał subskrybcji w wyznaczonym na to czasie, a to oznacza że z pełną świadomością chciał otrzymać cały kurs.

3. Produkty dodatkowe nie podlegają możliwości zwrotu.

4. Kiedy klient obejrzał przynajmniej 49% danego kursu w formie mp3 lub mp4 (wideo) wtedy też mamy prawo takiego zwrotu nie uwzględnić, ponieważ konsument miał wystarczającą ilość czasu na podjęcie decyzji czy kurs spełnia jego oczekiwania i czy chcę dokonać zwrotu.

5. W przypadku wykorzystania konsultacji na rzecz dowolnego kursu w którym taka konsultacja jest zawarta, produkt ten nie podlega możliwości zwrotu i sprzedający ma prawo go też nie udzielić.

6. Jeśli klient nie ubiegł się o zwrot przed otrzymaniem reszty kursu (51%), które następuje po 7 dniach (które jest czasem na zapoznanie się z kursem) od otrzymania pierwszych 49% kursu, mamy prawo takiego zwrotu nie uwzględnić, ponieważ konsument miał wystarczającą ilość czasu na podjęcie decyzji czy kurs spełnia jego oczekiwania i czy chcę dokonać zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, wystarczy do nas napisać na kontakt@tomgac.pl

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:

  • Karty podarunkowe

Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Zwroty środków (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.

Późne lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu środków często występuje pewien czas przetwarzania.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@tomgac.pl

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent podczas zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent w wysokości wartości Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu otrzymał zamówienie, które zostało ci przekazane w późniejszym terminie, wyślemy zwrot do dawcy prezentu, a on dowie się o twoim zwrocie.